Re: buster and the release notes

Salut,

O să dau și eu o mână de ajutor, chiar dacă va fi mică.

Am activat contul pe Salsa și o să fac Merge Request-uri probabil, mai
aproape de lansare.

Ce alte fișiere mai sunt de tradus? Aș putea să iau unul.

@Daniel: dacă ai nevoie te pot ajuta să faci merge request-uri via git.

p.s. Am văzut că Salsa permite și crearea de echipe. Am putea să facem
una, măcar să ne cunoaștem care suntem pe proiect.

Eugen

La 03.04.2019 09:55, Andrei POPESCU a scris: