Re: [ITT] po://release-notes/installing.po

On Fri,30.Jan.09, 13:05:19, Eddy Petrișor wrote:
> Igor Stirbu a scris:

> Din SVN:
>
> svn://svn.debian.org/svn/ddp/manuals/trunk/release-notes/ro/
> svn+ssh://svn.debian.org/svn/ddp/manuals/trunk/release-notes/ro/
>

> Apropo, am început lucrul la installing.po - de sus în jos.

Ypiiieee, a sosit cavaleria ;)

Nu știu dacă ați urmărit conversația de pe debian-doc, momentan avem și
o problemă tehnică. Se pare că www-master (care încă rulează etch) nu
poate compila notele dacă sunt în UTF-8. Din câte văd eu avem trei
opțiuni:

- www-master actualizat la lenny (se va întâmpla, dar termenul este
  necunoscut încă)
- reparăm problema (posibili)
- trecem înapoi la ISO-8859-2 (diacriticele vechi)

> Dacă vrea careva să lucreze la installing.po, puteți lua repo-ul
> debian-ro-repo din git cu traduceri și sa începeți de jos în sus în
> installing.po (pentru a evita munca duplicată).
>
> repo-ul git poate fi clonat cu:
>
> git clone git://git.debian.org/users/eddyp-guest/debian-ro-repo.git
>
> sau
>
> git clone http://git.debian.org/git/users/eddyp-guest/debian-ro-repo.git
>
> apoi cu patch-urile ne descurcăm noi:
>
> git format-patch -1

Dacă îmi trimiteți petece eu le pot aplica (deși sunt convins că și voi
primiți acces dacă cereți).

Astăzi voi mai lucra puțin deconectat (dacă sunt în stare, mă paște o
răceală), dar de mâine după-masă ar trebui să fiu constant on-line.
Pentru comunicare instant voi fi disponibil pe #debian-ro
(irc.debian.org) sau pe ID-ul de yahoo messenger andreimpopescu
(eventual googletalk dacă preferați).

Salutări și spor la lucru,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru