[ITT] po://release-notes/installing.po

Igor Stirbu a scris:

> Hm, pentru neatenți (ca mine, de exemplu), de unde pot să iau po-urile?

Din SVN:

svn://svn.debian.org/svn/ddp/manuals/trunk/release-notes/ro/
svn+ssh://svn.debian.org/svn/ddp/manuals/trunk/release-notes/ro/

Apropo, am început lucrul la installing.po - de sus în jos.

Dacă vrea careva să lucreze la installing.po, puteți lua repo-ul
debian-ro-repo din git cu traduceri și sa începeți de jos în sus în
installing.po (pentru a evita munca duplicată).

repo-ul git poate fi clonat cu:

git clone git://git.debian.org/users/eddyp-guest/debian-ro-repo.git

sau

git clone http://git.debian.org/git/users/eddyp-guest/debian-ro-repo.git

apoi cu patch-urile ne descurcăm noi:

git format-patch -1