Re: issues.po

On Fri,21.Nov.08, 10:14:42, P B wrote:

> singurele fisiere pe care le vad acolo:
> about.po, installing.po, issues.po, moreinfo.po, old-stuff.po,
> release-notes.po, upgrading.po, whats-new.po.
> ma intreb daca ma uit unde trebuie.

Nu e suficient?

$ for po in ro/* ; do msgfmt -c --statistics $po -o /dev/null ; done
20 mesaje traduse.
63 mesaje traduse.
87 mesaje traduse, 34 mesaje netraduse.
21 mesaje traduse.
15 mesaje traduse.
51 mesaje traduse.
88 mesaje traduse, 116 traduceri aproximative(fuzzy), 155 mesaje netraduse.
138 mesaje traduse, 1 traducere aproximativă(fuzzy), 7 mesaje netraduse.

Deci mai este încă suficient de lucru.

> Dacă vrei neapărat să traduci ferește-te de mesajele care nu știi sigur
> >
> e vorba de a folosi niste timpi morti pe care ii am din cand in cand. Asa ca
> traducere, corectare.... daca e util e ok.

Ne bucurăm de orice ajutor :) Perioada critică va fi imediat înainte de
lansare. Cu ceva timp înainte de lansare (sperăm cât mai mult) notele în
engleză vor fi „înghețate” (string freeze) a.î. noi (traducătorii) să
putem recupera. Totuși avem șanse mult mai bune dacă reușim să ținem
pasul cât de cât cu varianta engleză, deși va fi frustrant și vor fi
momente în care va semăna cu munca lui Sisif.

Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru
mai multe detalii.