Re: issues.po

On Thu,20.Nov.08, 11:20:02, P B wrote:
> Am tradus si eu vreo doua bucati de proba - (svn nu merge la serviciu din
> cauza de firewall, acasa e ok)

Cred că vrei să spui mesaje ;)

> "In rare cases the sound might stop working ....."
> "slurpd/replica will no longer work"
>
> Pavel Bradut Boghita

Ar fi de mare folos dacă ai lua la verificat ce este deja tradus (Eddy a
văzut deja câteva). O parte din mesaje provin din traducerea notelor
pentru etch, altele sunt noi (traduse de mine), dar la etch s-a făcut pe
ultima sută și n-a mai fost timp de verificări. Nici ce am tradus eu
până acum nu prea am verificat (în schimb mi-am activat corectorul
ortografic).

Dacă vrei neapărat să traduci ferește-te de mesajele care nu știi sigur
că sunt valabile pentru lenny. Notele sunt încă în lucru și mai sunt
încă multe texte care erau valabile doar pentru etch.

Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru
mai multe detalii.