Re: [diacritice] Re: pachet deb aspell-ro cu diacriticele corecte

Da, știu, inițial și eu m-am gândid la fel, însă împachetarea se face cu cdbs și din motive tehnice este imposibil să se
facă două treceri prin pachetul sursă pentru a genera aspell-ro și aspell-ro-legacy (cum am propus la întâlnirea din 14
iulie). Efortul de a trece pe non-cdbs pentru a oferi suportul pentru diacriticele cu sedilă (să nu zic incorecte :-P)
mi s-a părut nejustificat, mai ales prin prisma faptului că nu dorim ca lumea să mai folosească diacriticele incore^Wcu
sedile :-P

Da, stiu CDBS multibuild nu prea exista. In Ubuntu pachetul gcalctool in 7.04 facea asta (-gnome si -gtk) pt Xubuntu, dar
e prea complicat.

Nu e mai simplu insa ca acelasi dictionar sa inlcuda ambele variante de spelling? Nu stiu cate cuvinte folosesc aceste diacritice
si cat ar creste fisierul dar asta mi se pare cel mai ok. Sigur nu s-ar dubla :)

Asa merge ok spellingul indiferent daca omul schimba layout de la comma la cedilla (unii o sa vrea asta), nu e complicatie cu pachetul,
iar in cativa ani se pot sterge cuvintele vechi,

Ce zici?

Jani