Re: [diacritice] Re: pachet deb aspell-ro cu diacriticele corecte

Jani Monoses wrote:
> [...]
> <mailto:eddy.petrisor@gmail.com>> wrote:
>
>     Salut,
>
>     Tocmai am făcut ceva modificări în aspell-ro pentru a oferi suport
>     pentru diacriticele corecte și am scos complet
>     suportul pentru cele incorecte. Numărul de versiune este
>     *aspell-ro_0.50-2-3*.
>

> As fi lasat o perioada de tranzitie si coexistenta. Dar cum asta e in
> unstable si doar pt Lenny probbail nu e  asa  imperios
> In Ubuntu  as sta cu ambele variante altfel cine din motive pragmatice
> trebuie sa scrie cu cedilla osa se-l enerveze pedanteria asta :)

Da, știu, inițial și eu m-am gândid la fel, însă împachetarea se face cu cdbs și din motive tehnice este imposibil să se
facă două treceri prin pachetul sursă pentru a genera aspell-ro și aspell-ro-legacy (cum am propus la întâlnirea din 14
iulie). Efortul de a trece pe non-cdbs pentru a oferi suportul pentru diacriticele cu sedilă (să nu zic incorecte :-P)
mi s-a părut nejustificat, mai ales prin prisma faptului că nu dorim ca lumea să mai folosească diacriticele incore^Wcu
sedile :-P

>     Decizia a fost făcută în această direcție deoarece:
>     - dacă cineva folosește diacriticele incorecte i se va semnala
>     vizual acest lucru în corectoarele ortografice/editoare, etc
>

> nu-s chiar incorecte, doar mai putin corecte :) Ar fi incorecte daca
> chiar nu ar avea nimic sub ele, asa sunt doar putin
> deranjante pt ochi.

să zicem că nu sunt „pedantic corecte” :-)