Re: [diacritice] Re: pachet deb aspell-ro cu diacriticele corecte

Jani Monoses wrote:
> [...]
>     pentru diacriticele cu sedilă (să nu zic incorecte :-P)
>     mi s-a părut nejustificat, mai ales prin prisma faptului că nu dorim
>     ca lumea să mai folosească diacriticele incore^Wcu
>     sedile :-P
>

> Da, stiu CDBS multibuild nu prea exista. In Ubuntu pachetul gcalctool in
> 7.04 facea asta (-gnome si -gtk) pt Xubuntu, dar
> e prea complicat.
>
> Nu e mai simplu insa ca acelasi dictionar sa inlcuda ambele variante de
> spelling? Nu stiu cate cuvinte folosesc aceste diacritice
> si cat ar creste fisierul dar asta mi se pare cel mai ok. Sigur nu s-ar

Am încercat asta într-o ramură în svn[1], dar apăreau tot felul de probleme: când vrioam să selectez ro-comma îmi
selecta pe celălalt, nu reușeam să le am pe ambele disponibile...

> Asa merge ok spellingul indiferent daca omul schimba layout de la comma
> la cedilla (unii o sa vrea asta), nu e complicatie cu pachetul,
> iar in cativa ani se pot sterge cuvintele vechi,

Poți încerca să vezi ce are poate îi dai de cap... Cred că eram aproape, dar îmi scăpa ceva (acum mă găndesc dacă nu
cumva trebuie precizat(ă) alta limbă/cod de limbă pe undeva... Eu mi-am spart capul cu chesti asta și nu am reușit să le
am pe ambele disponibile și funcționale (am testat în kbabel).

Dacă reușești, ai o <băutura ta preferată> de la mine ;-) .

[1] svn co svn://svn.debian.org/svn/debian-l10n-ro/branches/ro-comma