pachet deb aspell-ro cu diacriticele corecte

Salut,

Tocmai am făcut ceva modificări în aspell-ro pentru a oferi suport pentru diacriticele corecte și am scos complet
suportul pentru cele incorecte. Numărul de versiune este *aspell-ro_0.50-2-3*.

Decizia a fost făcută în această direcție deoarece:
- dacă cineva folosește diacriticele incorecte i se va semnala vizual acest lucru în corectoarele ortografice/editoare, etc
- pentru Lenny oricum ne dorim suport pentru diacriticele corecte, în mod implicit
- la întâlnirea de luna trecută[1] mi s-a confirmat că nu are sens să privim înapoi ;-)

Cine dorește să încerce pachetul îl poate descărca de pe alioth:

Informații despre această versiune:
https://alioth.debian.org/frs/shownotes.php?release_id=1015

Pachetul (aspell-ro-0.50-2-3) se poate descărca de la secțiunea "files" a proiectului debian-l10n-ro:
https://alioth.debian.org/frs/?group_id=30700

Pachetul deb se poate descărca direct de la adresa:
https://alioth.debian.org/frs/download.php/2091/aspell-ro_0.50-2-3_all.deb

Vă rog să testați și să raportați eventualele probleme.

Pentru delectarea personală, as se vedea imaginea ataștată.

[1] http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/%C3%8Ent%C3%A2lniri/14-iul-2007

PNG image