Re: Comentarii generale si cor pana la Cap.2 inclusiv [Was: Re: [RFR] ...]

Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Da, la un moment dat mi-am spus ca trebuie să fac înlocuirea asta.
> Mai e şi „sistemul de instalare” -> „programul de instalare”, pentru
> unificare cu traducerea însăşi a lui Debian Installer.
>
> Încă nu am făcut încă înlocuirile, am adăugat la lista „de făcut”

Poţi să-mi aloci şi mie sarcini din astea. Te anunţ eu dacă n-am timp ;)

> Nu am găsit. A se vedea şi:
>
> http://svn.debian.org/wsvn/tasksel/trunk/po/ro.po?op=file&rev=0&sc=0
> http://svn.debian.org/wsvn/tasksel/trunk/tasks/po/ro.po?op=file&rev=0&sc=0
>
> pentru contextul în care mai este folosit termenul, dacă vrei/vrea
> careva să cauţi/caute alt termen.

Revin dacă am vreo idee.

> Distribuţia e distribuită? :-/ sau?

Da, n-am fost atent la context. Mă mai gândesc.

> asta face parte din punctul ăsta de pe lista „de făcut” ;-) :
> „nu cumva trebuie traduse şi name="...." din elementele <url>? eu
> cred că da...”

> Adică:
>
> Programul de instalare pregăteşte o configuraţie de bază
> pentru serverul de poştă electronică care va oferi livrare
> doar pentru adresele locale dacă este instalat un "sistem standard".
>
> Hmm, „... care oferă livrare doar ...”? Poate ceva de genul „... va
> permite livrarea mesajelor doar ...”

Da e mai bine. Revizia reviziei :)

Alte generalităţi:

 o obsolete = învechite sau depăşite? Personal nu am preferinţă, e doar
   o problemă de unitate.

 o '(aptitude) hold' propun 'reţine'. Aşa se poate schimba şi formularea
   'ştergeţi fanionul "păstrat"' cu 'ştergeţi "reţineri" înaintea
   actualizării.'

 o site = sait? Cum rămâne cu sit?