Andrei Popescu wrote:
> Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:
>
>> O recenzie până mâine.
>
> #: ../GAK/GUI.pm:39
> msgid "E_xit"
> msgstr "I_eșre"
>
> Lipsește un 'i'

corect

Cu speranţa că în viitorul foarte apropiat aspell-ro va intra oficial în
Debian, cred că vom avea din ce în ce mai puţine greşeli de genul ăsta
(rămâneţi pe aceiaşi frecvenţă pentru mai multe informaţii ;-) )

> #: ../GAK/GUI.pm:94
> #, perl-format
> msgid "valid until %s"
> msgstr "valid până la %s"
>
> sau: valabil până la

cred că e la fel de corect, dar varianta ta pare mai naturală

> #: ../GAK/GUI.pm:101
> msgid "unknown expiration"
> msgstr "expirare necunoscută"
>
> sau: data expirării necunoscută

corect

> #: ../GAK/GUI.pm:202 ../GAK/GUI.pm:282
> msgid "Key ID"
> msgstr "Identificator de cheie"
>
> sau: Codul de identificare

nu, este vorba despre cheile publice şi cheile private (RSA); rămâne cum
este

> #: ../GAK/GUI.pm:206
> #, perl-format
> msgid "Key valid until %s"