Re: [RFC] po-debconf://cupsys

stan ioan-eugen <stan.ieugen@gmail.com> wrote:

lucrări pentru job nu pare ideal. Glosarul spune sarcină, dar eu prefer
comandă (de tipărire/imprimare)

> msgid "Do you want CUPS to print unknown jobs as raw jobs?"
> msgstr "Doriţi ca lucrările necunoscute să fie imprimate de CUPS ca
> lucrări brute?"

"Doriţi ca comenzile neindentificate să fie imprimate de CUPS folosind
formatul RAW?"

> [...]
> jobs "
> "can attach an appropriate type, many jobs get submitted as the MIME
> type "
> "application/octet-stream. Because of this, when CUPS receives a job
> with "
> "that MIME type, it attempts to guess what the format is. By default, if
> it "
> "cannot guess the proper type, it rejects the job."
> msgstr ""
> "Toate lucrările de imprimare primite prin IPP au un tip MIME. Deoarece
                                                      ^^^^^^ format

> nu toate"
> "sursele de lucrări de imprimare pot ataşa un tip potrivit, multe
> lucrări ajung submise"

"[...] ajung desemnate ca format MIME ...

> "ca tipul MIME aplicaţie/şir-de-octeţi. Din această cauză, atunci când
> CUPS primeşte "
> "o lucrare cu acel tip MIME, încearcă să ghicească formatul. Dacă nu
> reuşeste să"
> "ghicească tipul potrivit, implicit respinge lucrarea."

"refuza" in loc de "respinge"?

> "It is possible to cause CUPS to treat all unrecognized jobs with this
> MIME "
> "type as \"raw\" jobs, which causes them to be sent directly to the
> printer "
> "without processing."
> msgstr ""
> "Este posibil să configuraţi CUPS să trateze toate lucrările
> necunoscute, cu acest"
> "tip MIME ca lucrări brute, ceea ce va face să fie trimise direcrt la
> imprimantă,"
> "fără procesare."

la fel ca mai sus, in loc de "brute" "format RAW"

                                                          ^^^^^

Salutari,
Andrei
(Albert Einstein)