Re: [RFR] po://wormux/po/ro.po

On 20-02-2006, at 11h 12'43", Eddy Petrişor wrote about "Re: [RFR] po://wormux/po/ro.po"

> Interesant, am să modific (şi mie mi sa părut cam aiurea bazuca)

Nu trebuie sa modifici doar că am zis eu. Mai întreabă și pe alții...
AG vine evident de la aruncător de grenade. Grenadele astea antitanc
chiar că seamănă cu niște rachete mici, dar parcă nu sînt totuși
rachete.

Mugurel