Re: [d-i] custom wordlist fo Romanian language

On Fri, 18 Mar 2005 02:50:49 +0200, Mihai Brehar <mihai@bmrweb.com> wrote:
> Salutare,
>
> Mi`au sarit in ochi doua lucruri:
>
> 1. instaler, instaler-ul, etc...
> Nu suna mai bine: program(ul) de instalare?

Ai dreptate. Am să verific dacă nu cumva e nevoie de ceva sir scurt pe
undeva pentru "instaler", şi dacă da, atunci am să văd cum rezolv.

> 2. kiloocteţi, megaoctet
> Eu zic sa ramanem la variantele din engleza, au fost "asimilate" foarte
> bine. N`am auzit pe nimeni spunand "mi`am cumparat un hdd de 80 de
> gigaocteti".

Ok.  Ai dreptate (dar tot "octet" este termenul în romănă ;-) Problema
este: cum scriem ? gigabytes / gigabaiţi (eu consider varianta asta
stupidă şi prefer gigaocteţi în faţa ei) / alta.
probabil că o să spuneţi toţi : "evident, gigabytes!" :)

referitor la faza cu hardul, cel mult zic : "un hard de 80 de giga".
Poate fi  gigatone, gigalitri, gigacuci, dar nu o să ştim
niciodată.... :)