Re: [d-i] custom wordlist fo Romanian language

Salut,

poate careva sa se uite pe lista asta de cuvinte.
nu am avut timp sa o impart pe categorii si sa pun comantarii (ca in
shell script, cu  #, pe oricate linii) dar ar fi bine sa fie unele
sugestii de schimbare

trimiteti va rog raspunsul cu cc la mine sa nu se piarda pe lista...

Am sa adaug ceva comantarii inainte de a trimite lista inapoi.

lista ar trebui sa contina cuvinte in română, care nu sunt cunoscute
in dictionarele clasic (aspell aici). Sunt cateva cuvinte care nu prea
imi place cum suna si/sau cum sunt traduse dar apar pentru ca e nevoie
de ele in debian installer.

lista va fi utilizata, probabil la imbogatirea dictionarelor clasice,
dar va trebui filtrata.

a-i
a-l
acestuia