Re: �

Eddy Petrisor wrote:

Salut,

Vroiam să ştiu care mai e starea traducerilor la apt şi la shadow.
sunt inca in lucru amandoua, sper ca cel tarziu saptamana viitoare sa le expediez spre debian.

Mai ai nevoie de recenzii? Sau nu ai avut timp?
Mie mi s-a părut că sunt destul de multe comentarii.
chiar prea multe comentarii :)
am nimerit intr-un loc unde e mai mult de munca, si imi bat capul cu alte minuni acum, dar o sa-mi fac timp si pt astea.

Apropos,
Am văzut că vechea traducere a lui aptitude e „pending" dar nu e nici
una mai recentă.
Traducerea aia s-a propagat în unstable?
presupun ca nu. si sunt doua traduceri de aptitude la "pending", nu una.
intre timp am mai facut una, am trimis-o si pe lista, dar n-a aterizat din cauza de dimensiune, si am fost prea lenes s-o mai trimit din nou

ps: iti place subiectul cum arata in interpretarea lui thunderbird? :)