Detaliile ar fi:

Data : Sambata 20 august
Locul: Timisoara, Poli sala 107
Ora  : 11:00

Scopul ar fi sa traducem cat mai mult din GNOME pt. a ne apropia de
"100%". Obiective cantitative nu ne vom propune, fiind vorba de un
experiment. Avem la dispozitie o sala conectata la net cu calculatoare
Windows (fara CD, din pacate), astfel ca vom incerca sa traducem
folosind Rosetta[2]. Vom face review la traducerile rezultate şi am să
încerc să avem un laptop cu un snapshot de Ubuntu Breezy pt. a testa
traducerile.

In rest, ne vom organiza la fata locului. Va astept!

-dan

[1] http://wiki.ubuntu.ro/TraduceriGNOME
[2] https://launchpad.net/rosetta