Re: [RFR2] po://tasksel/tasks/po/ro.po

On 8/4/05, Ruset Zeno <rzeno@cwazy.co.uk> wrote:
> salut,
>
> Mesajul cu subiectul ăsta ar trebui să apară pe site dar nu apare.

ăsta = ?
Re: [RFR2] po://...... ?

Nu aşa lucrează, deşi ar fi un lucru bun, pentru că s-ar stoca şi
comentariile la adresa traducerii...

> Pseudo-tagurile nu sunt parsate corect decât dacă e unul din ITT, RFR,
> RFR2, LCFC, BTS sau DONE şi dacă e la început de mesaj. Ăsta are "Re: "
> în faţa şi e normal să nu apară.

This is a feature, not a bug :)

> Există două soluţii:
> 1. se modifică l10n-bot să accepte orice şir de caractere înainte de
> pseudo-tag

nu cred că e chiar bine să accepte _orice_ înainte de pseudo-tag
Cel mult "Re:"

> 2. se modifică subiectul mesajului înainte de a fi trimis

NU, scopul botului, cum e acum este să ştie cine lucrează la
traducere, nu la recenzie.
Modicicarea subiectului nu ar ajuta deloc, pentru că nu se reţine
nicăieri corpul mesajului, ci doar po-ul asociat.

 Înapoi la subiect, am făcut ieri o verificare ortografică a
fişierului şi am descoperit ceva probleme.