Re: [RFR2] po://tasksel/tasks/po/ro.po

On Thu, 4 Aug 2005 10:51:01 +0300
Eddy Petrisor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Adevăratul RFR2 :)

am revăzut din nou şi mi se pare ok, vezi mai jos o sugestie şi o
lămurire la discuţia anterioară.

>task = sarcină, refuzat
am înţeles, cu riscul de a fi enervant, insist:

sarcina - Îndatorire pe care o îndeplineşte cineva.

definiţia e luată de la dexonline, mai sunt şi altele dar asta e cea mai
apropiata după parerea mea de 'task.' Oricum ar fi uită-te şi tu, poate
găseşti o definiţie mai apropiată, deşi nu cred.

comparativ cu 'procedură', 'sarcină' mi se pare departe de cea ce
trebuie să însemne.

>din câte ştiu eu :D , în limba română când vorbeşti despre o limbă
>anume, nu scrii cu literă mare, ci cu literă mică: franceză, engleză,
>nynorsk, bokmaal ;-)
Bokmall şi nynorsk sunt nume de dialecte, am verificat eu, dar nu e
obligatoriu să fie aşa, pot fi nume de persoane care au introdus
fonturile/sistemul/etc sau orice altceva( vezi motivele pentru care
chineza conţine simplificat şi tradiţional sau araba conţine tot
complexul ăla). Nu ai vrea să scri Racoviţă cu literă mică este?;-).