[DICO] bootloader - a fost tradus ca încărcător de sistem

Salut Dan,

Am văzut că printre modificările/adăugirile noi la glosar există şi
"bootloader".
Eu l-am tradus ca încărcător de sistem. Am modificat în glosar pentru
că am văzut că era sub semnul întrebării :)

Cred că ar fi bine să discutăm (de aia am pus lista în CC) de fiecare
dată când cineva adaugă un termen nou la glosar, având în vedere că
glosarul este o adiţie nouă la uneltele de traducere pentru noi.