Fwd: de ce/ pentru cine/ ce?

Dintr-o greseala a gmail-ului mail-ul asta n-a ajuns pe lista. Daca
Sorin B. nu ma atentiona, probabil ca nu ar fi ajuns niciodata. Merci.

---------- Forwarded message ----------
From: Cristian Bidea <cristian.bidea@gmail.com>
Date: Sat, 12 Feb 2005 17:37:25 -0500
Subject: Re: de ce/ pentru cine/ ce?
To: "Sorin B." <sorin@bonbon.net>

> 1. DE CE sa traducem Debian?
Intrebarea asta intr-un fel este bine pusa. Adica daca stai sa intrebi
pe forum-uri, majoritatea se simt confortabil cu versiunile
programelor in engleza. Totusi trebuie avut in vedere ca majoritatea
care sunt inscrisi pe forumurile de profil, cunosc limba engleza si
mai ales stiu cum sa lucreze cu un computer. Dar pentru toti ceilalti
care nu cunosc si care au nevoie doar de o anumita aplicatie, n-ar fi
bine ca aceasta sa existe si in limba romana? Apoi manualele,
documentatia daca ar fi tradusa ar fi excelent.

> 2. PENTRU CINE ?
Pentru cine doreste Debian in limba romana. :)

> 3. Si in final, ca o autoconcluzie la celelalte doua, CE traducem din
> Debian? ( adica ce traducem mai intai).

Ar trebui sa incepe, in opinia mea, cu cele mai folosite aplicatii.

--
Cristian Bidea
http://cbidea.uv.ro

--