Re: Imbogatirea dictionarului limbii romane pentru corectoare ortografice

On Fri, 11 Feb 2005 19:34:00 +0200, Radu Spineanu
<radu@timisoara.roedu.net> wrote:

> daca imi dai calculatoare unde sa le builduiesc nu e problema :)

am eu un ppc, dar ma gandeam daca nu se poate face ceva care sa fie
portabil adica un -all.
Pe de alta parte, crosscompiling ar fi o solutie, daca nu se poate
face ceva portabil.

> Ba da, e un motiv foarte bun. E impotriva policy-ului un binar fara manpage.

Exista multe pachete care au manpage cu link la undocumented.1 ;)
Nu stiu daca s-a schimbat policy-ul intre timp, dar stiu pachete care
sunt in situatia asta.

> Si la treaba cu licenta te inseli. Dixit e GPL. dexaonline e GFDL.

Nu ma insel, nu ai inteles, din nou, ce vreau eu.
dixit e GPL, DAR eu vreau sa extind aspell-romanian cu ajutorul
cuvintelor din baza de date de la dexonline. Cum pachetele aspell ar
trebui sa fie GPL pentru a intra in main (si alte reguli trebuie
respectate) vreau sa conving pe cei de acolo sa faca dubla licentiere
sau sa schimbe licenta.

Tinta mea primara nu este dixit, ci pachete aspell-romanian, pachete
iromanian si similare.

Aspell e deja un standard, e recunoscut si integrat de multe aplicatii...

> Libraria e luata de pe net si nu ar fi continuta in Debian. Deci poate
> sa intre in main.

Dar depinde de ceva non-free, deci e contrib, sau imi scapa ceva?