Re: Imbogatirea dictionarului limbii romane pentru corectoare ortografice

> si de ce nu iei sursele si le builduiesti pe ppc-ul tau ?

ar fi o idee, dar se poate face, totusi ceva in python sau perl,
orice, sa fie portabil pachetul?

> Astea sunt discutii pe dinafara subiectului IMHO. Nu vreau sa introduc
> pachete in Debian care nu sunt lintian clean.
> Daca te intereseaza, la o parte din testul NM, trebuia sa faci un
> manpage pt unul din pachetele la care lipsesc.

Apropos, ai semnatura electronica contrasemnata?

> Aha, cool...

> Daca vrei, si cand/daca o sa fiu DD iti sponsorizez un eventual pachet aspell-ro

Merci, am pachetul facut...vezi un mail anterior, e atasat.

Mai am un pachet dar pentru el am sponsor.

> Nu mai.
>
> dixit la fiecare rulare isi ia baza de date de pe net. Deci dexaonline nu are legatura cu
> pachetul.
> Ideal ar fi daca ar exista un pache aspell-ro, sau ma rog ceva similar compatibil cu dixit,
> ca sa nu trebuiasca asta sa isi faca update de fiecare data

My point exactly :)