Re: instalator :: jeszcze nie jest za późno ;)

On Wed, Apr 23, 2008 at 02:04:51PM +0100, Marcin Owsiany wrote:
> Miło, że się za to wziąłeś. Warto zrobić wszędzie 100%, żeby
> polskiego nie wyprowadzili na "drugą płytkę" albo coś..

No to nam raczej nie grozi z tego względu, że instalator ma wszystkie
tłumaczenia zaszyte w sobie (pomijając pewnie jakies ultra-mini wersje).

A co do programów używanych przez niego to też raczej wszystkie pliczki .mo
są w pakietach.

> Oprócz tego dobrze byłoby zrobić parę testowych instalacji i sprawdzić
> jakość tłumaczenia na "żywym" systemie, choć na to jeszcze jest sporo
> czasu (wydanie ma być chyba pod koniec roku?).

Sprawdzam od czasu do czasu pod QEMU.

> Chętnie zrobię. Z eximem mam dość duże doświadczenie.

Super.

> Jeśli nikt się nie odezwie, to można albo zapytać na debian-user, albo
> zostawić "multipath" - jeśli ktoś ma takie urządzenie, to łatwiej mu
> pewnie będzie zrozumieć angielskie słowo, niż tłumaczenie.

No nikt się nie odezwał, więc skrobnę jeszcze na -user-, a jak tam nic nie
wymyślą to zostawiam w oryginale.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland