Re: instalator :: jeszcze nie jest za późno ;)

Miło, że się za to wziąłeś. Warto zrobić wszędzie 100%, żeby
polskiego nie wyprowadzili na "drugą płytkę" albo coś..

Oprócz tego dobrze byłoby zrobić parę testowych instalacji i sprawdzić
jakość tłumaczenia na "żywym" systemie, choć na to jeszcze jest sporo
czasu (wydanie ma być chyba pod koniec roku?).

On Tue, Apr 22, 2008 at 11:58:20PM +0200, Bartosz Fenski aka fEnIo wrote:
> Tutaj do końca nie wiem czy swoje zrobię, bo jeśli jeszcze chodzi o Xorg to
> mogę spróbować, ale Exima w ogóle nie używam i wolałbym żeby się tym
> zaopiekował ktoś bardziej w temacie.

Chętnie zrobię. Z eximem mam dość duże doświadczenie.

> To tyle ze statystyk, a teraz coś nad czym się głowię. Ostatnia wersja
> instalatora wprowadziła jakiś nowy termin którego nie znam, a nie chciałbym
> popełnić jakiegoś koszmarnego błędu. Mianowicie chodzi o określenie
> multipath:

Jeśli nikt się nie odezwie, to można albo zapytać na debian-user, albo
zostawić "multipath" - jeśli ktoś ma takie urządzenie, to łatwiej mu
pewnie będzie zrozumieć angielskie słowo, niż tłumaczenie.

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216