Re: instalator :: jeszcze nie jest za późno ;)

23-04-08, Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał(a):
> On Wed, Apr 23, 2008 at 04:04:03PM +0200, Wiktor Wandachowicz wrote:
>  > Ja zaś umyśliłem sobie zamienić "uszkodzony" na "niespełnione zależności".
>  > Tymczasem rzeczywistość mnie przerosła.
>
> Dlaczemu przerosła?

Bo już, już chciałem tłumaczenie poprawić i wszędzie zamiast
"uszkodzonych pakietów" wstawia "niespełnione zależności" - a tu nagle
hola, hola, to jednak pakiety faktycznie bywają uszkodzone... I to na
własne oczy się o tym przekonałem.

Stąd straciłem trochę wiarę we własne siły. Choć cały czas ostatnie
wyniki z odświeżonymi tłumaczeniami wiszą w sieci:

http://ics.p.lodz.pl/~wiktorw/debian/

to nie jestem już w 100% przekonany do słuszności swojego punktu
widzenia. No i stąd mój dylemat.

Czy mógłby ktoś rzucić okiem na te tłumaczenia aptitude i synaptic?
Będę wdzięczny za wszystkie sugestie :-/

Wiktor

--
Registered Linux user #390131 (http://counter.li.org)