Re: instalator :: jeszcze nie jest za późno ;)

22-04-08, Bartosz Fenski aka fEnIo napisał:
>  level5
>
>  Outdated:
>     debconf/debian/po/pl.po: 10t1f5u [Bartosz Fenski]
>     aptitude/po/pl.po: 903t107f135u [Michal Politowski]
>     console-common/debian/po/pl.po: 10t11f3u [Tomasz Z. Napierala]
>     dpkg/po/pl.po: 945t26f13u [Robert Luberda]
>     apt/po/pl.po: 534t1f0u [Wiktor Wandachowicz]
>
>  Swoje zrobię. dpkg/apt/aptitude pasowałoby aby zrobili Ci co w tym
>  grzebali, bo jest szansa na spójność.
>
>  Zresztą ktoś ostatnio tutaj się chwalił pracą nad uspójnieniem menedżerów
>  pakietów (Wiktor?) i nie wiem na ile aktualne są te statystyki (coś może
> [...]

Tłumaczenie aptitude jest już praktycznie gotowe, ale nie wysyłałem, bo
powiem szczerze, że doszedłem do muru i nie wiem jak sobie z jedną rzeczą
poradzić. Chodzi o nieszczęsne "broken packages".

Pomagałem niedawno komuś aktualizować Ubuntu 8.04, jeszcze przed wydaniem
i był tam taki moment, że polski mirror nie zdążył się jeszcze "zgrać" ze
źródłowym, a my tu chcieliśmy system zaktualizować Update-Managerem.
No i trafił się taki pakiet, którego nie dało się zaktualizować, gdyż jego
zależności jeszcze nie było na mirrorze. Taki pakiet zarówno update-manager
jak i synaptic określały jako "uszkodzony", zaś w oryginale stoi "broken".
Ja zaś umyśliłem sobie zamienić "uszkodzony" na "niespełnione zależności".
Tymczasem rzeczywistość mnie przerosła.

No i jak się zaciąłem przy aptitude i synapticu, to nie ruszyłem dalej ani
z tłumaczeniami, ani z wytycznymi na wiki Debiana... :oops:

Pomocy?

Wiktor

--
Registered Linux user #390131 (http://counter.li.org)