Re: "Kroi się" lista słów dla DDTP

On Fri, Feb 15, 2008 at 09:14:48PM +0100, Robert Matusewicz wrote:

>   oczywiscie ze tak, zamiast 'shell' juz uzywa sie slowa 'powloka', zamiast
>   'prompt' - 'znak zachety'. Zaryzykowalbym nawet stwierdzenie, ze 'prompt'
>   w polskim opisie brzmi smiesznie, natomiast 'znak zachety' - fachowo;)

A 98% gospodyń nie widzi różnicy...

http://groups.google.pl/groups/search?lr=&num=10&q=znak+zach%C4%99ty+group%3Apl.comp.os.linux
http://groups.google.pl/groups/search?lr=&num=10&q=prompt+group%3Apl.comp.os.linux

1700:70
lub 5500:300 dla shella i powłoki.

Ja wiem, że prompt i shell nie są po polsku. O tej wiedzy wspominałem
nawet w pierwszym liście.

PS. "promptem" i "znakiem zachęty" występują mw. równo - w granicach
błędu pomiaru.

--
Jacek Politowski