Re: Pliki *.po

On Sat, Aug 30, 2003 at 03:01:18AM +0200, Marcin Owsiany wrote:

> Trzeba by znaleźć gdzie to jest...

News/press/press.tags linia 11:

<define-tag pagelist whitespace=delete>
  <preserve page />
  <set-var page=%0 />
  <gettext domain="others">p<get-var page /></gettext>
  <restore page />
</define-tag>

Po przeanalizowaniu pliku, <get-var po prostu pobiera jakąś wartość.
Jeśli tak jest, to jest to ewidentny błąd w pliku i należy to zgłosić.

Jest to przecież przykład w stylu:
char s[23223452];
strcpy (s, "sa");
strcat (s, getenv ("HOME"));
puts (gettext (s));

> Poczekajmy do końca października... jeśli nikt nic nie wymyśli, to się
> przeklei.

> Prawdę mówiąc nie widziałem nigdzie żadnego tłumaczenia "powered by".
> Ale "dopalony" to chyba nie to... raczej "napędzany" czy coś w podobie.

"Pod opiekuńczymi skrzydłami Debiana" :)
"A sercem jego jest Debian"
"Napędzany przez Debiana"

> Gdybym wiedział, to bym przetłumaczył :-/

bartek(0):~/cvs/pddp/webwml$ grep -r "Supply" *
english/intro/free.wml:copies of software. Supply and demand will keep the cost down. If it
english/po/ports.pot:msgid "Supply"
english/ports/menu.defs:  <gettext domain="ports">Supply</gettext>
polish/po/ports.pl.po:msgid "Supply"
bartek(0):~/cvs/pddp/webwml$

Czyli praktycznie tylko w ports/menu.defs w linii 63:
<define-menu-item name="supply">
  <gettext domain="ports">Supply</gettext>
</define-menu-item>

Jednak nigdzie (w plikach wml) nie ma żadnego supply ani Supply
opatrzonych jakimś tagiem.

--
Bartosz Zapalowski
bartek@klepisko.eu.org