Re: Installation manual

On Sun, Sep 21, 2003 at 01:49:30PM +0200, Marcin Owsiany wrote:
> Przepisane było może ze 30-40%, ale dużo poprzestawiali dodając "przy
> okazji" jakieś niewielkie modyfikacje, więc sprawdzanie tego było
> koszmarem i dałem sobie spokój.
No to lipa.

> Lepiej zacząć chyba od zera, ewentualnie wklejając gotowe fragmenty z
> werji potato jeśli się nie zmieniły. Przynajmniej ja bym tak to chyba
> zrobił, bo widzę że struktura źródeł zmieniła się bardzo.
Do podobnych wniosków dochodzę przeglądając te pliki teraz.

> Napewno można zacząć, żeby upewnić się że będzie się w ogóle dało
> wygenerować poprawną i czytelną dokumentację (w potato były na przykład
> przez pewien czas problemy z czcionkami w PDFie).
No to tym bardziej pasuje zacząć z tym robić, bo jeśli wyjdą jakieś
kwiatki przy generowaniu dokumentów to zawsze można jeszcze pogrzebać
w siakiś docbookach.

> Ale ostrzegam, że
> próby nadążenia za zmianami dużych kawałków tekstu, może wykończyć
> psychicznie.
Mam nadzieję, że ludziska z PDDP przyłączą się do pracy jak już
przygotuję zjadliwą wersję.

> Przydałoby się też, żeby trafiło to do cvs.d.o.
No nie przeczę.

> Masz prawa zapisu do cvsroota debian-boot?
Nie. Mam tylko (albo aż ;->) do ddp i webwml.

pozdr,
fEnIo
--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska