Re: Installation manual

On Sun, Sep 21, 2003 at 01:01:40PM +0200, Marcin Owsiany wrote:
> Pewnie że byłoby warto....
To fajnie ;)

> ... ale skoro na razie nie zmieniło się dużo, to nie wiem czy jest sens
> brać się za to w tym momencie. Sam instalator bardzo się różni, więc
> pewnie zmieni się dużo tekstu, chociaż przyznam się, że nie czytam
> debian-boot@l.d.o
No instalator jest sporo zmieniony. Ciekaw jestem jeszcze jak bardzo
wersja instrukcji instalacyjnej od Potato różniła się od tej z Woodiego.
Bo teraz nie wiem czy lepiej aktualizować Twoje tłumaczenie i jednocześnie
przerabiać je na XML czy lepiej zacząć od nowa.
A co do ,,brania się w tym momencie'' to myślę, że moment jak
najbardziej odpowiedni, żebyśmy się później z ręką w nocniku nie
obudzili. Osobiście mogę się zająć doprowadzeniem tego do stanu
wyjściowego... to znaczy byśmy mieli XML i to co się da przeniesione ze
starej wersji.

> Polskim tłumaczeniem?
Yep... to mnie głównie interesuje ;)

> AFAIK nikt. Ja przetłumaczyłem go dla potato, ale
> nie miałem czasu zaktualizować dla woodyego.
Oki. Oznajmiam więc wszem i wobec, że przejmuję to i staram się
zaktualizować do stanu obecnego angielskiej wersji. Jak skończę to
wrzucę to do repo PDDP. Jakieś za lub przeciw? ;)

pozdr,
fEnIo
--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska