Re: Installation manual

On Sun, Sep 21, 2003 at 01:22:11PM +0200, Bartosz Fenski aka fEnIo wrote:
> No instalator jest sporo zmieniony. Ciekaw jestem jeszcze jak bardzo
> wersja instrukcji instalacyjnej od Potato różniła się od tej z Woodiego.

Przepisane było może ze 30-40%, ale dużo poprzestawiali dodając "przy
okazji" jakieś niewielkie modyfikacje, więc sprawdzanie tego było
koszmarem i dałem sobie spokój.

> Bo teraz nie wiem czy lepiej aktualizować Twoje tłumaczenie i jednocześnie
> przerabiać je na XML czy lepiej zacząć od nowa.

Lepiej zacząć chyba od zera, ewentualnie wklejając gotowe fragmenty z
werji potato jeśli się nie zmieniły. Przynajmniej ja bym tak to chyba
zrobił, bo widzę że struktura źródeł zmieniła się bardzo.

> A co do ,,brania się w tym momencie'' to myślę, że moment jak
> najbardziej odpowiedni, żebyśmy się później z ręką w nocniku nie
> obudzili.

Napewno można zacząć, żeby upewnić się że będzie się w ogóle dało
wygenerować poprawną i czytelną dokumentację (w potato były na przykład
przez pewien czas problemy z czcionkami w PDFie). Ale ostrzegam, że
próby nadążenia za zmianami dużych kawałków tekstu, może wykończyć
psychicznie.

> Oki. Oznajmiam więc wszem i wobec, że przejmuję to i staram się
> zaktualizować do stanu obecnego angielskiej wersji. Jak skończę to
> wrzucę to do repo PDDP. Jakieś za lub przeciw? ;)

Przydałoby się też, żeby trafiło to do cvs.d.o. Masz prawa zapisu do
cvsroota debian-boot?

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216