Re: smutna wiadomość (debian-faq)

On Mon, Sep 08, 2003 at 07:28:51PM +0200, Janusz S. Bień wrote:

>Przygotowując slajdy na temat SGML jako przykład wziąłem początek
>debian-faq i z przykrością stwierdziłem, że poniższy fragment zupełnie
>nie oddaje znaczenia oryginału:

>-------------------------------------------------------------
>  opatrzonych informacją o prawach autorskich. Ta zgoda dotyczy wszystkich
>  kopii.

>  w innym języku, zgodnie z powyższymi warunkami dotyczącymi modyfikowanych
>  wersji dokumentu, chyba że ta zgoda zawarta jest w tłumaczeniach
>  zatwierdzonych przez Free Software Foundation, a nie w oryginalnym
> [...]

Spodziewam się, iż wiem jakie są Twoje zarzuty.

Moja interpretacja tej informacji o prawach autorskich jest już w
CVSie PDDP. fEnIo - koordynator projektu - powinien się sprawą w
najbliższym czasie zająć.

Odnośnik do diffa ViewCVS:
http://debian.linux.org.pl/cgi-bin/viewcvs.cgi/manuals.sgml/faq/pl/debian-faq.sgml.diff?r1=1.6&r2=1.7

Nie jest to idealne tłumaczenie, ale jak rozumiem i tak nie powinno
się ono w naszym tłumaczeniu Debian FAQ znaleźć, jako że nie jest
(i nigdy nie będzie) zaaprobowane przez FSF.

O to właśnie chodzi?

Może wcześniej, niż za te 2 tygodnie, wypowie się ktoś lepiej ode mnie
obeznany w obcym bełkocie prawniczym?

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]