smutna wiadomość (debian-faq)

Przygotowując slajdy na temat SGML jako przykład wziąłem początek
debian-faq i z przykrością stwierdziłem, że poniższy fragment zupełnie
nie oddaje znaczenia oryginału:

  opatrzonych informacją o prawach autorskich. Ta zgoda dotyczy wszystkich
  kopii.

  w innym języku, zgodnie z powyższymi warunkami dotyczącymi modyfikowanych
  wersji dokumentu, chyba że ta zgoda zawarta jest w tłumaczeniach
  zatwierdzonych przez Free Software Foundation, a nie w oryginalnym
  dokumencie napisanym w języku angielskim.

W razie potrzeby mogę swoje zarzuty skonkretyzować, ale po powrocie z
konferencji, czyli najwcześniej za 2 tygodnie.

Pozdrawiam

Janusz S. Bień

--
                     ,