Re: Hierarchia tłumaczeń strony WWW

On Wed, Jul 02, 2003 at 08:14:47PM +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> Bo tak się owemu ktosiowi lepiej tłumaczy. Jeśli to problem. to oczywiście
> może próbować się dostosować, ale czy to aż taki problem? Tak jest
> czytelniej, a rozmiar zwiększa się tylko o kilka znaków.
No rozmiar niewiele się zwiększa, ale o wiele trudniej aktualizuje się
taki plik. Gdy sprawdzam nową wersję angielską diffem to podaje mi numer
linii w której nastąpiły zmiany, a przy tak "drastycznych" zmianach
w polskim odpowiedniku te numery linii są mi zbędnę właściwie, bo
wszystko w polskim odpowiedniku jest przesunięte :/
To samo mnie osobiście strasznie denerwuje z innymi dokumentami w naszym
repozytorium. Nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo potrafią takie
przesunięcia utrudnić aktualizację.

> Nie wydaje się Wam, że tak jest czytelniej?
Mi to czytelności nie poprawia. Co za różnica czy otwarcie i zamknięcie
znacznika jest nad tekstem czy na początku tekstu?
Mi tam edytor i tak to koloruje i mam oczojebne wszystko.

pozdr,
fEnIo

ps. sądząc po tym, że piszesz w liczbie mnogiej "Wam" podejrzewam, że
	chciałeś odpisać na listę?
	Ja dodaję CC: na debian-l10n-polish
--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska