Re: Hierarchia tłumaczeń strony WWW

Witam,

  w odpowiedzi na pismo z dnia śro 2. lipca 2003 20:22
  podpisane: Bartosz Feński aka fEnIo

> No rozmiar niewiele się zwiększa, ale o wiele trudniej aktualizuje się
> taki plik. Gdy sprawdzam nową wersję angielską diffem to podaje mi numer
> linii w której nastąpiły zmiany, a przy tak "drastycznych" zmianach
> w polskim odpowiedniku te numery linii są mi zbędnę właściwie, bo
> wszystko w polskim odpowiedniku jest przesunięte :/
> To samo mnie osobiście strasznie denerwuje z innymi dokumentami w naszym
> repozytorium. Nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo potrafią takie
> przesunięcia utrudnić aktualizację.

Ale przesunięć nie wyeliminujesz, bo zawsze po polskiemu jest nieco inaczej.
Ale dobrze, postaram się nie modyfikować tego.

--
 Przemysław Adam Śmiejek	Śląska Grupa Użytkowników Linuksa
 tel.: 0-601-835-262		JID: tristan-jabber/bnet/pl