Re: 1. Magyar szoftverhonosítási konferencia

 Szevasztok!

 Oki! Én meg beszéltem Tímár Andrisal, Ő sem ellenzi a dolgot!

 Hát akkor elkezdjük !

 A Konferencia időpontja terveim szerint: 2006. Júlus 8., szombat.

 Reggel 9 és délután 5 közöttre szeretném kikérni a termet.

 Az előadások 1/2 10 előtt nem sokkal kezdődnének, a közös kaja után pedig
1/2 2 és 1/2 5 között tartanánk a workshopot.

 Ha minden jól megy, a Konfot a szárnyait bontogató Magyar Debian
Alapítvány és a BSD Egyesület szervezi, továbbá remények szerint itt lesz
az FSF.hu, Ubuntu csapat, GNOME Csapat, KDE Csapat, Xfce csapat, az LME
HCs-ből remélem valaki, remény van tehát arra, hogy a Novelltől is lesz
valaki :-), UHU-val felveszem a kapcsolatot, továbbá meghívást kapnak
ezek:

 http://www.debian.org/international/l10n/po/hu

  :-)

 van még pár kisebb műhely, és ha ez mind megy, akkor jelezzük a nagyobb
cégek felé is.

 Most elkezdem egyeztetni a termet, aztán írok !