Re: 1. Magyar szoftverhonosítási konferencia

On Fri, 21 Apr 2006, Gabor Kelemen wrote:

 Szóval kivitted a nyilvánosságra :-)

 Na, akkor most már komolyodik a dolog :-)

> Hát, gnome csapat az momentán one-man-show, az "ő" nevükben tudok
> nyilatkozni csak, fsf.hu-hoz ilyen szinten nincs közöm.

 'FSF.hu-val':-) most leveleztem, és 1.re úgy tűnik van érdeklődés
akármelyik időpontra. Akkor a július 8.-at választanám...

> Nálam elég zavaros most a helyzet, nem tudom ilyen távra előre tervezni
> magam, de igyekszem nem kihagyni a dolgot, akármelyik is lesz.

> Na, erről viszont a többi potenciális résztvevőt is körbe lehetne
> kérdezni, mert szerintem csak úgy van értelme, ha kb mindenki ott lesz,
> aki számít (fsf.hu, gneome, kde, linuxos cégek: uhu, novell,

 'Mindenkire' soha, semmilyen rendezvényen nem lehet számítani, ezért ha
már a minimális, legbiztosabb emberekből álló létszám megvan, akkor a
szervezőnek be kell vállalni a rossz-arcúságot és ezek alapján
('önhatalmúlag') el kell döntenie az időpontot. Most a július 8-ra
szavaznék, és pár napon belül mindenki meg lesz kérdezve. Ha viszont marad
ez az időpont, akkor fontos, hogy aki bevállalja, hogy jön előadni, az ott
is legyen :-)

> sun [mondjuk ebből nem tudom, az uhut újabban mennyire lehet ide sorolni,

 Hagyományosan jó a kapcsolatom az UHU-val és nekik (is) nagyon fontos,
hogy műhelyeink a lehető leghatékonyabban működjenek együtt. Tehát
valószínűnek tartom, hogy 1 embert ők is elküldenek majd.

> illetve a sun mennyire érdeklődik a közösség iránt, róluk nem nagyon
> lehet hallani]),

 a sun-nal már 1x beszéltem más ügyben, mikor mutattak kis érdeklődést, de
aztán elakadt a levelezés, megláttyuk. Szerintem minden nagy érdekes, sőt
a kicsik is :-)

> a minél több eltérő elképzelés, vélemény meghallgatásának témája miatt.

 Természetesen.

> u.i: nem lehetne a listán beállítani egy reply-to fejlécet?

 néha reagálnak a listamesterek, ha kérjük őket :-)