Re: Csapatmunka (Teamwork v.: Re: For those ... d-i *)

Hi,

bevallom, nincs energiam besegiteni, se az angolom sincs olyan szinten, hogy
forditsak, de a magazo/tegezo dologhoz hozzaszolnek

> Erveim:
> - a szamitogep nem a baratom, hanem a munkaeszkozom, nagyon absztrakt
> modon nezve a beosztottam (nem en szolgalom ot, hanem o engem), ezert a
> kommunikacio is maradjon formalis

en pl nem szeretem a magazodast,
magazva is lehet bunko az ember es tegezodve is meg lehet adni a teszteletet,
nalunk a cegnel, nem csak a fonok tegezi a beosztottakat, hanem visszafele is
az megy, en pl sokkal jobban egyutt tudok dolgozni tegezodve
szerintem konnyebedde teszi a kommunikaciot ember es gep kozott egy tegezodos
forma es most nem arra gondolok, hogy "de luzer vagy, mert nem adtal meg
fajlnevet", mert az mar a hu_HU@flame :)

- jonci -