Re: Debian menu translation

Helo,

>  Miért jobb, szerinted? Hiszen, ha az alábbit olvsod, akkor látszik, hogy
> ebbe akár hexaeditorok és egyebek is tartozhatnak. Talán ezért nevezték,
> simán `Editors'-nak (hiszen amúgy lehetett volna `Texteditors' is, bár az
> persze igez, hogy nekem is inkább szövegszerkesztők vannak ebben a
> menüben). Szóval, mit gondolsz?

Azért jobb, mert a 'Szerkesztők' menüpont alatt csak plain text
kezelésével kapcsolatos, tehát gyakorlatilag szövegfeldolgozó eszközök
találhatók, kép-, zene-, stb. szerkesztő nem. Azontúl Mandrake és UHU
alatt is ezt az elnevezést használják. De többség dönt.

>  A másik az admin kérdése. Hosszan leveleztem Billel, mondván, hogy
> számomra nem világos, miért épp azok vannak benne kiemelve, amik.
> Széttárta a kezét, hogy nincs rá policy. Szerintetek, mi legyen az admin
> magyarul?

'Rendszereszközök?' Egyébként ilyen menüpont hol található?

--
Tisztelettel:
Török Gábor (Gabó)

Mobil/SMS: +3620-541-0729
Web: http://linuxportal.hu/
Ujjlenyomatom: EB1D 7F9E 4095 2524 3B90  1AA1 8E3B 5649 8376 5205
Aláírásom: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x83765205