Re: segítség kellene: prompt !

 Köszönöm a segítséget -

 Hát, végül is egészen elmagyarázós lett, szerintem a dédim is megérti,
remélem Nektek is tetszeni fog (- ha nem, természetesen bármikor lehet
javítani-), szóval ez lett:

 You may now login at the login: prompt.

Description-hu: Köszönjük, hogy a Debiant választottad!

 Ezután és később is, mindig, a login program által megjelenített
 "login: _" feliratnál jelentkezhetsz be felhasználóneved begépelésével.

     itt is kinn: http://321.hu/Debian/DDTP.hun/base-config-login.html

 mivel sokan mondtátok, végül is a bejelentkezés szót használtam és
bekerült a tényleges cselekvést leíró ige 'begépelés' formájában.

 remélem, tetszik, hamarosan összefogom a baseconfig sablonokat egyetlen
html formájában is, és akkor áttekinthető lesz, hogyan is áll -

 Köszönöm +1x!

	Szép napot: üdv:  sas

	http://ddtp.debian.org/