Re: srgítség kellene: prompt !

On Mon, Sep 08, 2003 at 01:31:42PM +0200, SZERVÁC Attila wrote:

>  Hi!

Hi!

>  Segítségeteket és véleményeteket szeretném kérni a Debian magyar
> használatával kapcsolatos alábbi probléma terén:
>
>  Thank you for choosing Debian!
>
>  You may now login at the login: prompt.
>
>      a 2. mondattal kapcsolatos a kérdés:
>
>  Én így kezdeném:
>
>    Most beléphetsz itt: login:
>
>  Na, igen. login: prompt. Nem kelti a kifejezett magyarbarátság érzetét.
>
>   De: egyrészt nincs rá jó magyar szó;
>
>   másrészt a szerz? eredeti szándéka is az volt, hogy a lehet? legjobban
> el?revetítse, hoy mi fog történni (erre utal a login által kiírt login:
> [...]

Én jobbnak találnám azt, hogy:

Most beléphetsz itt - jelszó:

- Habár természetesen a login szó is tökéletesen illene. Csúfabbnak
  találom a "beléphetsz" szót, ami magyar ugyan de a számítógép nem
  egy konyha, avova az ember csak úgy belép...
  Sajnos a bejelentekzéshez, úgy tûnik, a "belépés" terjedt el...
  De az is lehet, hogy nekem ez csak azért furcsa, mert magyar
  nyelvû rendszerekhez még nem igen volt szerencsém...

>  Néhány eltér? véleményt hallottam,

Eltérõ véleményt? Talán jók? Kíváncsi volnék.