Re: gia to synedrio ellak

Emmanuel Galatoulas wrote:

> Κώστα σε καμμια περίπτωση δεν εννοούσα να είμαστε
> εκπρόθεσμοι ή ο,τιδήποτε σχετικό, απλά να αξιοποιούσαμε το σ/κ για να
> το συζητήσουμε κάπως
>
> εν πάσει περιπτώσει συναντηθήκαμε με τον Αλέξανδρο το μεσημέρι
> και ήταν μια αρκετά παραγωγική κουβέντα! Ο Αλέξανδρος έχει κάνει
> αρκετή δουλειά στο ανέβασμα υλικού στην wikipedia και είπαμε
> ότι θα μπορούσαμε στο πλαίσιο της παρουσίασης μετά από το τι
> είναι το Debian, οι ιδιαιτερότητες, ποια η κοινότητα στην Ελλάδα και η
> δράση της
> να παρουσιαστούν μερικά χαρακτηριστικά σημεία αναφοράς όπως το
> [...]
Χαιρετώ.

Έχω αρχίσει ένα προσχέδιο μιας σύντομης παρουσίασης σε open office impess
σχετικά με την τεκμηρίωση του debian γενικά αλλά και ειδικά του
βικιβιβλίου που ξεκίνησα. Σύντομα(1 εβδομάδα;) ελπίζω να μπορέσω να σας
στείλω το πρώτο προσχέδιο για σχολιασμό,και κριτική.

Ακόμα μπορώ να συνεισφέρω σε επίπεδο προετοιμασίας-ιδεών αν
υπάρχει κομμάτι που θα αναφέρεται στην εκπαιδευση . Εχω κοντά 3 1/2
χρονια σε σχολικά εργαστήρια και νομίζω έχω αποκτήσει μια καλή εποπτεία
των σχετικών προβλημάτων.

Επίσης έκανα μια μικρή έρευνα σχετικά με την δημιουργία dvd/cd labels.
Συμβατοί εκτυπωτές με τέτοια δυνατότητα, διαδικασία κτλ.
Έχω μια μέτρια ευχαίρια στο gimp και πιστεύω ότι έστω και πιλοτικά
θα ήταν καλή ιδέα να ετοιμάσουμε ένα cd ή dvd του etch με label
το επίσημο σήμα του debian ελληνοκοποιημένο μαζί με ένα booklet
(βασικές πληροφορίες για το ελλακ και το debian και βασικά βήματα
εγκατάστασης + μίνι οδηγός συμβατότας  ).
Αυτό που δεν ξέρω αν υπάρχει είναι ο printer. Έχω  βρεί πάντως τον hp
d5160  (
http://www.linuxquestions.org/hcl/showproduct.php/product/3965/cat/205 )
με 80€.

Αλέξανδρος