Re: {Spam ?} Re: Ξ§ΟΟŒΞ½ΞΉΞ± πολλά ΞΊΞ±ΞΉ ΞΌΞ΅ πολύ Debian.

On Παρ 15 Φεβ 2008, galas@tee.gr wrote:
> (ΥΓ, Θα έλεγα να στείλουμε το όποιο mail
> αφού γίνει μια στοιχειώδης συζήτηση
> μέσα στο Σαββατοκύριακο. Άγχος δεν
> υπάρχει,
> τι στο καλό είμαστε εκ των διοργανωτών
>
> :-) ).

Πάνω από 30 λεπτά δε μπορούμε να ζητήσουμε, όλες οι παρουσιάσεις θα
πάρουν τόσο μόνο. Όσον αφορά το άγχος, δεν έχουμε δώσει την αίτησή
μας από την αρχή και το ότι είμαστε διοργανωτές δε νομίζω ότι θα έχει
και τόση σημασία αν χάσουμε την προθεσμία, απλώς θα γίνουμε ρόμπα :-)

Αν θέλετε μπορώ να στείλω τώρα ένα απλό mail που να ζητάμε 30 λεπτά
παρουσίασης και να συζητήσουμε περαιτέρω αν υπάρχει δυνατότητα χρήσης
του εργαστηρίου για κάποιο workshop, π.χ.