Re: Χρόνια πολλά και με πολύ Debian.

On Πεμ 07 Φεβ 2008, Emmanuel Galatoulas wrote:
> Υπενθυμίζω ότι οι προτάσεις για παρουσιάσεις στο συνέδριο
> κοινοτήτων ΕΛ/ΛΑΚ είναι μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου.

Καλησπέρα σε όλους,

δεν ξέρω αν έχετε βρεθεί στο ενδιάμεσο διάστημα. Επειδή πλησιάζει η
προθεσμία και μόλις τώρα διαπίστωσα ότι δεν έχουμε ζητήσει χρόνο για
ομιλία για το Debian. Αν δεν έχετε αντίρρηση, θα στείλω ένα mail
τουλ. για να κλείσουμε ένα μισάωρο. Όσον αφορά την ομιλία, κατά πάσα
πιθανότητα δεν θα μπορέσω να προετοιμάσω κάτι, οπότε κάποιος
άλλος -Μανώλη; Φαίδωνα;- θα πρέπει να οργανώσει την ομιλία, εγώ το
πολύ πολύ να συμμετέχω σε κάποια συζήτηση που πιθανόν να
επακολουθήσει, αν χρειαστεί.