Re: Fwd: Teño dúas dúbidas

On 1/5/07, mvillarino <mvillarino@gmail.com> wrote:
O Venres, 5 de Xaneiro de 2007 10:13, pedro silva escribiu:
> -sobre o algume dos guions, non sei de quen falas, seica hai algun dd na
> galiza?

Pois si, referíame ao que até o de agora é, que eu saiba, o único que fixo
algo de traballo para a tradución (das cousas específicas) de debian, que ven
sendo o que escrebeu isto:
http://lists.debian.org/debian-i18n/2006/12/msg00194.html

vaia, que util.
que ven sendo:
"non podedes traducir nada do d-i, nin dos debcnof-templates"

logo... que nos queda?
a documentacion, a web, ...

algo mais?

de calquera xeito, non estaria de mais buscar outras formas de facer
frente ao "burnout"...

> saude!

Pois xa que perguntas, non moita, teño unha sinusite que case me apetece a mim
tamén arrincarme os ollos.

animo!

Pedro Silva Franco
tfno: [+34 610 275 993]