Re: [RFR] po-debconf://dovecot

Op 03-10-14 19:32:13 schreef Paul Gevers:

> voor bijkomende "
>
> Wat bedoel je met "bijkomende"? Staat ook niet in het
> origineel.

Ik bedoelde bijkomend bij de toelichting die in de
"msgstr" daarvoor gegeven wordt (dus paragraaf 2)

Ik heb de zin aangepast naar "Raadpleeg .... voor de
details"

> aanmaken?"
>
> s/getekend/ondertekend/

aangepast

> will then be a self-"
> aanmaken. In dat geval zal "
>
> s/getekend/ondertekend/

aangepsst

> adapt
> Dovecot's "
> moet u het "
> (/etc/dovecot/conf.d/10-ssl.conf) daaraan "
>
> Indien u *ervoor* kiest...

aangepast

> Ik lees de Engelse zin een klein beetje anders, maar
> misschien wel
> verkeerd. Ik denk dat je zelf de configuratie op orde
> moet
> maken (niet
> moet aanpassen aan het feit dat ik geen certificaat wil
> maken). Dus de
> hele zin:
> Indien u ervoor kiest om geen certificaat aan te maken,
> dan moet u zelf
> het configuratiebestand van Dovecot
> (/etc/dovecot/conf.d/10-ssl.conf) in
> orde maken.

De Franse vertaling gebruikt modifier (=wijzigen) om adapt
te vertalen. Zij houden zich op de vlakte om richting te
geven aan het soort wijziging dat moet gebeuren.

In het bestand /etc/dovecot/conf.d/10-ssl.conf zijn de
volgende twee regels standaard niet uitgecommentarieerd:
ssl_cert = </etc/ssl/certs/dovecot.pem
ssl_key = </etc/ssl/private/dovecot.pem
Deze situatie gaat uit van het feit dat je tijdens de
installatie van dovecot een private key aanmaakt. Als je
ervoor kiest om dat niet te doen, moet je m.i. deze regels
uitcommentariëren, dus aan die keuze aanpassen of een ander
pad opgeven waar dovecot een ssl-certificaat kan vinden.

Op basis van deze informatie ben ik voorlopig geneigd mijn
formulering aan te houden. Maar als jij op basis van deze
informatie jouw formulering daar beter bij vindt
aansluiten, ben ik alsnog geneigd jouw suggestie op te
nemen in de uiteindelijke vertaling.

Ik wacht dus nog even jouw oordeel af.

> het
> SSL-certificaat."
>
> De woordvolgorde is Vlaams, klinkt "Geef aan welke
> computernaam gebruikt
> moet worden in het SSL-certificaat." ook goed voor jou?

aangepast

> Paul

Ik wacht nog even jouw reactie af om nadien de aangepaste
tekst nog eens te posten op de lijst.

Groetjes en bedankt,
Frans

===