Re: [RFR] po-debconf://virtuoso-opensource (32 strings)

On Wed, May 11, 2011 at 11:03:34AM +0200, Jeroen Schot wrote:

> [...]

Nee, want "bij ontbreken van" geeft niet aan dat het wachtwoord ontbrak,
maar dat *als* het ontbrak, de deactivatie heeft plaatsgevonden. "Bij
ontbreken van" is dus een voorwaarde in plaats van de vaststelling die
het origineel is.

Ciao.                                                           Vincent.
--
Vincent Zweije <vincent@zweije.nl>   | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"