Overnemen vertalingen

CC lijst.

On Tue, Sep 16, 2008 at 11:02:08PM -0500, Paul Gevers wrote:

> [...]

Ga vooral je gang. Als mensen hun eigen vertalingen blijven vasthouden
houdt dat het proces maar op.

Eigen vertalingen vasthouden is alleen maar nuttig om te zorgen dat die
vertaling in één stijl geschreven is. Misschien moet je daar een beetje
zorg aan besteden als je een vertaling overneemt.

Ciao.                                                          Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"