Re: [DICO] backwards compatibility (Was: Re: [RFR] po-debconf://glibc (8 strings, 1 nieuwe))

On Tuesday 10 April 2007 23:02, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:
> iets meer context:
> "for backwards compatibility with older systems and software."
> "voor terugwerkende compatibiliteit met oudere systemen of software."

In deze context lijkt mij "terugwerkend" eerlijkgezegd gewoon overbodig
(een pleonasme om precies the zijn) omdat de toevoeging "met oudere
systemen of software" exact dezelfde betekenis heeft.

Dus, kunnen we toch Benno's voorstel volgen en het gevoon weglaten (IMHO,
IANAL, XGFSZ, TTFN)